سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شما هم مثل من مدت زیادی در جستجوی پیدا کردن قیمت تور تایلند بوده اید و هنوز هم نتوانسته اید که وبسایت یا آژانس مسافرتی خوبی پیدا کنید که تور تایلند را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار بدهد، من به شما وبسایت فاینداتور را معرفی می کنم، فاینداتور موتور جستجوی تورهای مسافرتی و آژانسهاست و چون اهل تبلیغات و کلاه برداری نیست، زیاد شناخته نشده اما من همیشه از این وبسایت راضی بودم و قیمت تور تایلند را از این وبسایت پیگیری می کنم.

  • سیر و سفر سیر و سفر
  • ۰
  • ۰

تور استانبول و به ویژه تور ارزان استانبول همیشه تور مورد علاقه من بوده، اما چرا؟ استانبول شهری است که می توان در آن زیاد خرج کرد و یا این که با حداقل هزینه آن را دید من به نظر من بهتر است که کم خرج کنیم اما دنیا رو ببینیم. شما تا حالا سفر خارجی رفتید؟ مقصد مورد علاقه شما کجاست؟

استانبول، استانبول ترکیه، قسطنطنیه سابق، بیزانس باستان، بزرگترین شهر و بندر اصلی ترکیه. این شهر پایتخت هر دو امپراتوری بیزانس و امپراتوری عثمانی بود. شهر قدیمی استانبول بر روی یک شبه جزیره مثلثی شکل بین اروپا و آسیا قرار دارد. استانبول برای بیش از 2500 سال به عنوان یک پل، گاهی به عنوان یک مانع، بین موج های متضاد مذهب، فرهنگ و قدرت امپراتوری ایستاده است. در بیشتر آن سال‌ها، این شهر یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان بود.

نام بیزانس ممکن است از نام بیزاس، رهبر یونانیان از شهر مگارا گرفته شده باشد که طبق افسانه ها، شبه جزیره را از قبایل تراکیایی چوپانی تسخیر کرد و شهر را در حدود 657 قبل از میلاد ساخت. در سال 196 پس از میلاد، امپراتور روم، سپتیمیوس سوروس، شهر را به دلیل مخالفت با او در یک جنگ داخلی با خاک یکسان کرد و آن را به افتخار پسرش آگوستا آنتونینا نامید. در سال 330 پس از میلاد، زمانی که کنستانتین کبیر این شهر را به عنوان پایتخت خود وقف کرد، آن را روم جدید نامید. با این وجود، ضرب سکه همچنان به مهر بیزانس ادامه داد تا اینکه دستور داد قسطنطنیه جایگزین شود. در پایان هزاره اول، یونانی زبانان به سفرهای آنجا به جای «به قسطنطنیه» به عنوان «به شهر» اشاره می کردند. در قرن سیزدهم این عبارت یونانی به نام شهر تبدیل شده بود: ایستین پولین. از طریق یک سری تغییر گفتار در طول قرن ها، این نام به استانبول تبدیل شد. با این حال، تا زمانی که اداره پست ترکیه در سال 1930 نام خود را به طور رسمی تغییر داد، این شهر همچنان نام هزار ساله قسطنطنیه را به خود اختصاص داد. 

به تماشای مشهورترین جاذبه های کشور ترکیه بنشینید.

  • سیر و سفر سیر و سفر
  • ۰
  • ۰

تا حالا فکر کردید که چطوری می تونید خیلی ارزون و در حد سفرهای داخلی به کشورهای خارجی سفر کنید؟ راه من برای سفرهای ارزون که امتحانشم کردم اینه که دلو به دریا بزنید و راهی جاده بشید. اگر ماشین ندارید و یا راه رو بلند نیستید و یا حتی حوصله رانندگی ندارید باز هم اصلا مشکلی نیست میتونید تور زمینی ارمنستان رو بخرید که تور ارزان ارمنستان به حساب میاد. من بهار امسال این کار رو انجام دادم و خیلی راضی بودم به همین خاطر خواستم به شما هم بگم که خرید این جور تورها خیلی به صرفست. اگر علاقمند هستید که همه چیز در مورد تور زمینی ارمنستان از ایران را بدانید از صفحه بیان شده استفاده کنید که بسیار کمک کننده است.

اگر شما هم زمینی به کشورهای دیگه سفر کردید خوشحال میشم با من در میون بذارید.

معرفی کوتاه ارمنستان

کشوری محصور در خشکی با ترکیه در غرب، گرجستان در شمال، و آذربایجان در شرق، ارمنستان دارای تاریخ طولانی تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است.

پس از استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، ارمنستان به سرعت وارد درگیری خونین با آذربایجان بر سر منطقه عمدتاً ارمنی قره باغ کوهستانی شد.

یکی از اولین تمدن های مسیحی، اولین کلیساهای ارمنستان در قرن چهارم تأسیس شد. در قرون بعدی، غالباً بین کنترل بیزانس، پارس، مغول یا ترک و همچنین دوره‌های استقلال در نوسان بود.

  • سیر و سفر سیر و سفر
  • ۰
  • ۰

ترابزون شهری جالب در ترکیه است که به تازگی برای سفر در بین ایرانی ها محبوب شده، من تور ترابزون رو خریدم و امیدوارم شهر جالبی برای سفر باشه من دی ماه راهی این شهر می شم لطفا اگر شما به ترابزون رفتید منو راهنمایی کنید البته به مطلب جالب خوندم که اطلاعات خوبی بهم داد و البته اطلاعاتم در همین حده الان مطلبش این بود: معرفی ترابزون

لطفا راهنماییم کنید.

  • سیر و سفر سیر و سفر
  • ۰
  • ۰

حتی خرید یک تور استانبول ارزان می تواند حال و هوای شما را تغییر بدهد. توصیه می کنم که دست از بلندپروازی بردارید و برای نوروزتان تور استانبول را بخرید من نوروز سال گذشته به استانبول سفر کردم و یکی از بهترین خاطرات سفرم را ثبت کردم به همین خاطر خواستم که شما هم تجربه من را داشته باشید.

  • سیر و سفر سیر و سفر