سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

با وجود اینکه ترکیه در نقشه های جغرافیایی مانند شبه جزیره ای از قسمت غربی در آسیا بیرون زده است اما در قسمت اروپایی توانسته همانند پلی بین فرهنگ های مختلف عمل کند و مناطق اقتصادی را به هم پیوند دهد. تراکیه و نواحی اطراف دریای مرمره از ابتدای دوارن روم باستان تا به امروز نقشی حیاتی و تاریخی به عنوان واسطه بین اروپا و آسیا داشتند تا جایی که دریای سیاه و شرق مدیترانه با دریای اژه از طریق تنگه بسفر از جانب راه های دریایی به هم متصل شدند و به این وسیله در زمان استعمار استانبول توسط یونانیان باستان ایده هایی چون آیین مسیحیت از بیزانس به شمال شرقی منتقل شد. ترکیه به شدت به سمت اروپا متمایل است به طوری که خط مشی آن را در ارتباط با جامعه اروپا و عضویت در سازمان ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) می توان شاهد بود. جمهوری ترکیه که شکل ظاهری آن به مستطیل شباهت دارد از غرب و شرق، از تراکیه در جنوب شرقی اروپا و از دریای مرمره تا شبه جزیره آسیای صغیر تا  قسمت شرقی آناتولی امتداد یافت.

اگر علاقمند به بازدید از مشهورترین جاذبه های کشور ترکیه هستید همین حالا می توانید برای رزرو تور ارزان ترکیه از لینک ارائه شده اقدام کنید.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی