سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

تا حالا فکر کردید که چطوری می تونید خیلی ارزون و در حد سفرهای داخلی به کشورهای خارجی سفر کنید؟ راه من برای سفرهای ارزون که امتحانشم کردم اینه که دلو به دریا بزنید و راهی جاده بشید. اگر ماشین ندارید و یا راه رو بلند نیستید و یا حتی حوصله رانندگی ندارید باز هم اصلا مشکلی نیست میتونید تور زمینی ارمنستان رو بخرید که تور ارزان ارمنستان به حساب میاد. من بهار امسال این کار رو انجام دادم و خیلی راضی بودم به همین خاطر خواستم به شما هم بگم که خرید این جور تورها خیلی به صرفست. اگر علاقمند هستید که همه چیز در مورد تور زمینی ارمنستان از ایران را بدانید از صفحه بیان شده استفاده کنید که بسیار کمک کننده است.

اگر شما هم زمینی به کشورهای دیگه سفر کردید خوشحال میشم با من در میون بذارید.

معرفی کوتاه ارمنستان

کشوری محصور در خشکی با ترکیه در غرب، گرجستان در شمال، و آذربایجان در شرق، ارمنستان دارای تاریخ طولانی تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است.

پس از استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، ارمنستان به سرعت وارد درگیری خونین با آذربایجان بر سر منطقه عمدتاً ارمنی قره باغ کوهستانی شد.

یکی از اولین تمدن های مسیحی، اولین کلیساهای ارمنستان در قرن چهارم تأسیس شد. در قرون بعدی، غالباً بین کنترل بیزانس، پارس، مغول یا ترک و همچنین دوره‌های استقلال در نوسان بود.

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی