سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 سوئیس (کشور سویتزرلند) در مرکز اروپا یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیاست. در این کشور به چهار زبان رومانش،  فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی مکالمه می شود. سوئیس تنها کشوری است که دارای سه زبان رسمی است و این کشور با لیختن اشتاین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اتریش  هم مرز می باشد. پایتخت این کشور شهر برن  می باشد و زوریخ  و ژنو از از شهرهای مهم اقتصادی آن محسوب می شوند.

سوئیس را همیشه به طبیعت زیبا و گرانی می شناسیم جایی که در همه فصول سال تفریحاتی جذاب دارد. اگر شما هم در فکر خرید تور سوئیس هستید، بهتر است که تور خود را از مجری مستقیم تور سوئیس خریداری کنید که آژانس مسافرتی NPK یکی از معتبرترین آنهاست. مجریان مستقیم می توانند طیف وسیع تری از خدمات را به شما ارائه بدهند، در صورتی که هزینه کمتری نیز پرداخت می کنید، بنابراین توصیه می کنم که وبسایت NPK را فراموش نکنید، بازدید از آن رایگان است اما اطلاعات وسیعی به دست خواهید آورد.

https://www.npk.ir/

  • سیر و سفر سیر و سفر
  • ۰
  • ۰

اروپا از گران ترین مقاصد سفر برای ایرانیان به شمار می آید. در سالهای اخیر با افزایش قیمت دلار و کاهش روز افزون قیمت ریال سفرهای خارجی به ویژه سفر به اروپا و خرید تور اروپا برای همه قشرهای جامعه ایرانی امکان پذیر نیست. با این حال برخی مسافران یا مجبور هستند که به اروپا سفر کنند یا از قرنطینه خسته شده و می خواهند خود را در یک کشور اروپایی قرنطینه کنند. اگر شما هم در فکر سفر به کشورهای اروپایی هستید حتما می دانید که باید تور خود را از آژانس های مسافرتی خریداری کنید. آژانس های مسافرتی که مجری مستقیم تور اروپا هستند همواره می توانند امکاناتی فراهم کنند تا قیمت تورهای مسافرتی کمتر شود و مسافران هزینه اضافی به واسطه ها پرداخت نکنند.

برای برنامه ریزی و اجرای یک تور مسافرتی افراد و سازمان های متعددی دست به دست هم می دهند که شاید شما تنها تور لیدرها را به صورت حضوری ملاقات کنید، همین موضوع سبب می شود تا از همه مراحل کار آگاه نباشید. مجریان مستقیم و کارگزاران کسانی هستند که خودشان از ابتدا تا انتهای تورها را برگزار می کنند و به نوعی می توان گفت که سایر آژانس های مسافرتی تورها را از آنها خریداری کرده و با کاهش و افزایش قیمت بلیط یا اقامت در هتل ها روی تورها سود به دست می آورند.

با این تفاسیر برای مسافران بهتر است که تورهای مسافرتی را از آژانس هایی که مجری مستقیم تورهای مسافرتی هستند، بخرند. برای کسب اطلاعات جزئی تر در این رابطه می توانید به این وبسایت مراجعه کنید: https://www.npk.ir/

  • سیر و سفر سیر و سفر