سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

آنتالیا با داشتن سواحل متعدد و چشم نواز توانسته بسیاری از گردشگران را به خود جذب کند و به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری تبدیل شود. دو ساحل معروف لارا Lara Beach و کنیالتی Konyaalti Beach از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا برای تفریح و اقامت گردشگران به شمار می آیند.

ساحل کنیالتی آنتالیا که در قسمت غربی شهر با مساحتی بالغ بر 7 کیلومتر از میان صخره ها و کوه های بیداغلاری nsBeydağları Mountaامتداد پیدا کرده است با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متناسب، ساحل ماسه ای، بالا بودن سطح امنیت و همچنین رایگان بودن رختکن و دوش برای همه توانسته نزد گردشگران به محبوبیت برسد.

از طرف دیگر ساحل لارا که در قسمت شرقی تا 10 کیلومتری شهر کالیچی Kaleiçi  امتداد پیدا کرده است با فاصله 45 دقیقه ای از شهر و با داشتن امکانات تفریحی، رستوران ها و داشتن پرچم آبی و همچنین امکاناتی مانند دوش و صندلی برای آفتاب گرفتن توانسته جزو بهترین سواحل برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات برای گردشگران عزیز شود.

اگر قصد خرید تور آنتالیا ارزان را داشته باشید انتخاب شما کدام ساحل است؟

 

  • ۰۰/۰۴/۱۳
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی