سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

موزه باستان شناسی کنیالتی Konyaalti که در سال 1922 برای حفظ میراث ملی از غارت در ساحل کنیالتی آنتالیا تاسیس شد جزو بزرگ ترین موزه های کشور ترکیه است که در آن می توان مجسمه های رومی، سارکوفاژی های sarcophagi بزرگ (تابوت های آهکی برای نگهداری مومیایی ها) ، بقایای آمفی تئاتر به جا مانده از رومیان در شهر پرگه  Perge ، استخوان های فک کشیش سنت نیکلاس (به علت کمک های فراوان به فقرا به او سانتا کلاوس یا بابانوئل می گفتند) که درون ویترین های کوچک نگهداری شده و در نهایت مجموعه ای از لباس های محلی و فرش های زیبا را مشاهده کرد و در گذر تاریخ غرق شد.
ساعت کاری و قیمت بلیت موزه کنیالتی آنتالیا
ساعت بازگشایی موزه هر روز  از سه شنبه تا یکشنبه در ماه آوریل تا اکتبر (از 12 فروردین تا 9 آبان) از ساعت 9:00 تا 19:3  و در ماه نوامبر تا مارس (از 10 آبان تا 11 فروردین)  از ساعت 8:30 تا 17:00 است. لطفا توجه داشته باشید که موزه در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد. همچنین هزینه بازدید از موزه برای هر نفر 30 لیر در نظر گرفته شده است. 
تلفن موزه: 2422385688 90+
آدرس موزه کنیالتی آنتالیا: ترکیه، آنتالیا، محله کنیالتی
Address: Konyaalti Cad, Antalya, Turkey

 

برای دیدن بهترین و ارزان ترین تور آنتالیا از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی