سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

آنتالیا که در کشور ترکیه در سواحل مدیترانه قرار دارد یکی از مقاصد انتخابی گردشگران به شمار می آید. وجود استراحتگاه های ساحلی و شنی متنوع، اماکن تاریخی و شهرهای باستانی متعدد که در سراسر کشور وجود دارد، تصمیم گیری در مورد کجا رفتن را دشوار می کند؛ بنابراین بازدیدکنندگانی که اولین بار به آنتالیا سفر می کنند ممکن است از خود بپرسند آیا آنتالیا ارزش بازدید کردن را دارد؟

آیا تفریحات زیادی برای انجام دادن دارد؟

بهترین مکان ها برای گشت وگذار و اقامت کجاست؟

هوا در آن جا چگونه است؟

بدون شک ما می گوییم که آنتالیا ارزش بازدید کردن را دارد اما شما مجبور نیستید فقط حرف ما را قبول کنید.
چند نفر از آنتالیا دیدن می کنند؟

در سال 2017، 10.5 میلیون گردشگر وارد آنتالیا شدند و  آنتالیا  بعد از استانبول به دومین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در ترکیه تبدیل شد.  از بین تمام گردشگران ترکیه در سال 2017 ، تقریباً 30٪ به طور خاص آنتالیا را انتخاب کرده اند که بسیاری از آن ها جزو بازدید کنندگان تکراری بودند. چراکه در گذشته جزو طرفداران پر و پا قرص و سرسخت به شمار می آمدند.

با وجود این که روس ها، آلمانی ها و بریتانیایی ها در شمار پر بازدیدترین ملیت های جهان از ترکیه هستند اما همچنان گردشگران زیادی را از خاورمیانه، آسیا و اروپا به خود جذب می کند. در این رابطه تور ساب TURSAB یا اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه  می گوید: رزروهای اولیه نشان می دهد که آنتالیا امسال میزبان بازدید کنندگان بیشتری نسبت به سال های قبل خواهد بود.

حالا وب سایت فاینداتور با کم کردن هزینه های جانبی سفر به آنتالیا توانسته که تور ارزان آنتالیا را بهتر از سایر رقبا ارائه بدهد به همین خاطر توصیه می کنیم تورهای ارزان فاینداتور را ببینید و بعد قضاوت کنید که سفر به این شهر گران است یا ارزان.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی