سیر و سفر

راهنمای سفر

سیر و سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

امروز یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مشهد را برای دوستداران طبیعت و زیبایی معرفی می کنم. پارک های جنگلی همیشه برای تفریحات خانوادگی مکان مناسبی هستند که یک روز خوش را می توان در آن سپری کرد. به مشهد که می روی پس از زیارت امام رضا(ع) و خرید از بازار رضا یک روز را در خوش آب و هواترین منطقه مشهد سپری کن باغ وکیل آباد با قدمتی به بلندای تاریخ.
در انتهای بلوار عریض و زیبای وکیل آباد در جنوب غربی شهر مشهد، یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های جنگلی منطقه در دره ای باصفا را می بینی. قدیمی ترین پارک جنگلی مشهد با وسعت 70 هکتار، در سال 1348 توسط مالک وقف و تحویل شهرداری شد تا مکانی باشد برای آسایش همه مردم.

پوشش گیاهی متنوع و درختان کهنسال پارک جنگلی وکیل آباد در منطقه بی نظیر است و در گرم ترین روزهای تابستان نیز هوایی دلپذیر و نسیمی خنک را به مسافران هدیه می دهد.
باغ وکیل آباد روزگاری ییلاق مردم مشهد محسوب می شد که برای استراحت روزی را در این محل می گذراندند. امروزه یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق گردشگری در مشهد پارک جنگلی وکیل آباد است که مسافران تور مشهد از آن دیدن می کنند.
مسافران تور تابستان مشهد به همراه خانواده در کوهستان پارک شادی مجاور پارک ، می توانند از 18 هزار هکتار زمین بازی و مدرن ترین مجموعه تفریحی استفاده کنند. جذابیت های پارک جنگلی وکیل آباد با باغ وحش وکیل آباد به حد نهایت می رسد.
این باغ تنها باغ وحش در منطقه است که انواع حیوانات وحشی گوشت خوار و گیاه خوار را نگهداری می کند پستانداران، پرندگان، چرندگان و خزندگان نادر و زیبای این محل جاذبه ای است که مورد توجه مسافران تور مشهد قرارمی گیرد. وجود یک رودخانه پر آب که توسط یک قنات قدیمی تغذیه می شود بر طراوت و سرسبزی منطقه افزوده است.

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • سیر و سفر سیر و سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی